Pepa
afifiina
Tufuga
I Saina

Tuobo afifiina o loʻo tuuto atu i le tuʻuina atu o mea faʻapipiʻi uma mo faleoloa kofe, faleoloa pizza, faleaiga uma ma fale tao, ma isi, e aofia ai ipu kofe pepa, ipu inu, pusa hamburger, pusa pizza, taga pepa, straws pepa ma isi oloa.

O oloa afifi uma e faʻavae i luga o le manatu o le lanu meamata ma le puipuiga o le siosiomaga.E filifilia mea e fa'avasega mea'ai, e le afaina ai le tofo o mea'ai.E le susu ma le suauu-faʻamaonia, ma e sili atu ona faʻamautinoa le tuʻuina i totonu.

Aisea tatou te mananao ai e fai meaai vave ma meainu afifi?

I le saoasaoa o le olaga, o mea'ai ma meainu e ave i fafo ua faasolosolo malie lava ona avea ma mea taua ma tuputupu aʻe i le olaga.Sei o tatou talanoa e uiga i mea e fiafia i ai ma le saoasaoa o le olaga o tupulaga talavou.

Muamua, Aisea e fiafia ai tupulaga talavou i aso nei i meaai vave?

a71Ua televave le saoasaoa o le olaga, ma o le taumafaina o meaai vave e mafai ona faasaoina ai le tele o le taimi.

Faatasi ai ma le saoasaoa ma le saoasaoa o le olaga, aemaise lava i le aoauli, o le tele o tagata faigaluega ofisa e fai sina malologa puupuu o le aoauli.O le tele o tagata faigaluega o le ofisa atonu na o le itula e malolo ai i le aoauli, ma o le tele o kamupani e leai ni a latou faleaiga, o lea e mafai ai e nei tagata ona o atu i fafo e fai a latou meaai na o latou.Ina ia faʻasaoina le taimi, e fiafia tagata e 'ai meaʻai vave, aua o meaʻai vave o le a sili atu ona faigofie, o lona uiga, O lenei galuega faʻavavevave ua faʻalauteleina le atinaʻeina o pisinisi faʻanatura vave.

a71E le umi se taimi e faatali ai mo meaai vave.

Ua to’atele tupulaga ua le fiafia e fa’aalu le taimi e fa’atalitali ai, aua e leai se isi taimi se’i vagana ai taimi faigaluega.Aemaise ai i le taimi nei, o loʻo galulue ovataimi tupulaga talavou, ma e mafai ona latou taunuu i le fale i le leva o po uma.I le taimi nei, e toʻaitiiti tagata e naunau e kuka naʻo latou, o le a latou 'ai i se meaʻai vave, ma latou te le tau faʻatali umi mo meaai vave.E le gata i lea, pe a o atu tagata e taʻalo, Ina ia le faʻaumatia le taimi i le 'ai, latou te filifili foi e 'ai meaai vave.

talafou1

a71O le tau o meaai vave e fai si taugofie.Ona o meaai vave e saunia muamua, ma i le tulaga o le tau, pe a faatusatusa i meaai i isi faleaiga, e fai lava si taugofie, o le mafuaaga foi lea o le toatele o tupulaga talavou e fiafia e taumafaina meaai vave.E ui lava o meaʻai vave e sili ona lauiloa i le taimi nei, e tatau i tagata talavou ona gauai atu i le paleni o meaʻai i a latou meaʻai.E i ai se tala e faapea o le tino o le laumua o le fouvalega.O le iai o se tino maloloina o le faavae lea mo le faia o isi mea.O le mea lea, e le tatau i tagata talavou ona 'ai tauaso i meaʻai vave ina ia faʻasaoina ai faʻalavelave.

Setulaga,I tausaga talu ai nei, ua avea le lauti susu ma lauti sili ona lauiloa i tupulaga talavou.Ina ia faʻatau se ipu lauti susu suamalie, latou te naunau e tuʻu mo le lua itula, ma o loʻo i ai foi le pisinisi o le faʻatauina o susu lauti e fai ma sui o isi.Aisea la e fiafia tele ai talavou i le lauti susu?

O le mea moni, e tele māfuaaga

> Pei o le tofo o le lauti susu
I lalo o le tulaga o le televave o le atinaʻeina o le tamaoaiga ma le televave o le suia o oloa, o le lauti susu ua faʻatupuina foi le tele o le siʻitia o oloa R & D ma faʻafouina.Faatasi ai ma le faʻalauteleina ma le tamaoaiga o le susu lauti faʻateleina le tofo, o le toʻatele o tupulaga talavou e talia le tofo ma le tofo o oloa fou o le lauti susu.

> Mana'oga mo taimi paganoa ma fa'afiafiaga
O tupulaga talavou e inu lauti susu o le mea moni o se faatinoga o le tulituliloaina o faiga masani.O le a filifili tupulaga talavou e inu lauti susu i faleoloa lauti susu e faʻaumatia ai taimi i latou taimi paganoa ma faafiafiaga.Faatasi ai ma le faʻaleleia atili o le olaga, faʻateleina taimi paganoa o tagata faʻatau, o lea e manaʻomia ai le tele o meainu faʻafiafia e pei o le susu lauti e faʻafetaui ai o latou manaʻoga o le olaga.

> Le maketiina o lauti susu
O maketi ma autu e aafia ai lagona o tagata i le lauti susu, faʻamanuiaina i lagona agamalu ma suamalie, ma faʻamalosia tagata ia maua se lagona faʻaalia.Faʻatasi ma fesoʻotaʻiga tele-tele ma le malosi, ua maua ai se faʻamatalaga faʻamatalaga faʻapitoa.

> Mana'oga tau si'osi'omaga
O le teuteuga o faleoloa lauti susu e masani lava ona fou ma matagofie.A tu'ufa'atasia ma masaniga o lo'o i ai nei a tupulaga talavou o lo'o naunau e fa'asoa o latou olaga, ose nofoaga lelei mo tupulaga talavou o lo'o tuliloaina le lalelei ma teuga e pu'e ata ma fa'atasi ai.

> Tau masani masani
E masani lava ona fa'atapula'aina tupe maua fa'alemasina a tupulaga talavou.O le lauti susu ua fa'aigoaina o le maualalo o le taumafaina ma le maualuga o le fiafia, ma ua alu i lona lava ala.O le maualalo o le taumafaina ta'ito'atasi e sili atu ona fa'amalieina le mafaufau o tagata taumafa.

talafou2

Taimi meli: Au-03-2022